Blerësit dhe agjentët e pronave!
⏳Blerësi kërkon kohën dhe vëmendjen e një agjenti pronash me qëllime të mira. Të kërkosh një shtëpi dhe të angazhosh një agjent imobiliar sot është shumë e lehtë: kliko, dërgo mesazhe ose email tek agjenti dhe merr vëmendjen e tij/saj menjëherë.
🤔Por a do të thotë kjo se blerësi është aktiv dhe serioz, i gatshëm për të kryer transaksione? Jo domosdoshmërisht.
👉Agjenti i pasurive të paluajtshme, lëviz me orë të tëra duke listuar e treguar shtëpi. Ai/ajo e çon klientin në shumë shtëpi dhe merret me çdo kërkesë të blerësit. Agjenti ndjen se koha e tij/saj nuk vlerësohet – veçanërisht kur nuk dëgjon kurrë nga ai blerës.
❓Kush është përgjegjës? A është detyrë e agjentit që të jetë më i mirë në menaxhimin e kohës dhe kualifikimin e klientëve të tij/saj blerës të mundshëm?
Apo duhet që blerësi të jetë i qartë me agjentin herët nëse nuk është i gatshëm të blejë?
Blerësi është i pari dhe i takon agjentit që të kualifikohet më mirë e t’i bëjë shumë pyetje “Blerësit” të ri përpara se të ofrojë kohën e vet.
Pra, çfarë duhet të bëjë një blerës?
Duhet të jetë i vetëdijshëm se si funksionojnë gjërat e të kuptojë se është duke parë thjesht për të ditur apo për të blerë? Nëse do vërtetë të blejë, duhet të kuptojë se ka një proces për të blerë një shtëpi dhe se kjo rrallë ndodh brenda natës.